Loading...
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

 
 
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

Tak. Twoja płatność jest bezpiecznie szyfrowana i obsługuje ją ING Bank Śląski. 

Wpłata 30% wartości Twojej rezerwacji wymagana jest w momencie składania rezerwacji. Płatność on-line.

Pozostałe 70% wartości za rezerwacji musisz wpłacić na minimum 14 dni przed Twoim przyjazdem. Płatność on-line.

Jest możliwość płatności również gotówką w dniu zameldowania. Prosimy wówczas o wcześniejszą informację jaką formę płatności preferujesz*.

*Dla rezerwacji złożonych przez pośredników (booking.com, airbnb.com itp) mogą obowiązywać inne zasady.

Tak. Jeżeli dokonasz anulacji swojej rezerwacji na minimum 30 dni przed datą zameldowania całość przedpłaty zostanie Ci zwrócone (oferta FREE).

Jeżeli dokonasz rezerwacji w ofercie bezzwrotnej (w niższej cenie) lub do Twojego przyjazdu jest mniej nić 30 dni w przypadku anulacji wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Zawsze sprawdź warunki anulacji dla swojej rezerwacji. *

*Dla rezerwacji złożonych przez pośredników (booking.com, airbnb.com itp) mogą obowiązywać inne zasady.

Wszyscy nasi Goście mają zapewnione indywidualne zameldowanie. Klucze przekaże Ci nasz pracownik, który będzie czekał na miejscu.

Prosimy o telefon lub sms do nas, pod numer 539 99 49 59 na około 30 minut przed przyjazdem na miejsce.

Standardowa doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu Twojego przyjazdu a kończy o godzinie 11.00 w dniu Twojego wyjazdu.

W przypadku zameldowania lub wymeldowania w innych godzinach ustalamy to indywidualnie. Jeżeli pozwala na to dostępność zawsze umożliwiamy wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie.

Nie. Koszt Twojej rezerwacji jest kosztem ostatecznym. Wliczone są już wszystkie podatki i opłaty dodatkowe.

Tak. Na miejscu jest nasz przedstawiciel, który w razie problemów jest dostępny 24 godziny na dobę.

Tak. W koszcie rezerwacji jest już wliczone korzystanie z basenów i saun. Dostępne są również ręczniki basenowe. Nie ma natomiast szlafroków.

Nie. Apartament wynajmujesz bez wyżywienia. W każdym apartamencie jest wyposażony aneks kuchenny. Masz możliwość przygotowania posiłków samodzielnie.

Możesz również skorzystać z restauracji znajdującej się w budynku i zjeść zarówno śniadanie jak i inne posiłki. Nie jest wymagana wcześniejsza rezerwacja.

Tak. Wszystkie nasze apartamenty mają piękny widok na morze i plażę. Położone są w pierwszej linii brzegowej tuż przy plaży.

Tak. Wszyscy nasi Goście mają zapewnione bezpłatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym.

Tak – pościel oraz ręczniki zawsze są przygotowane dla zadeklarowanej liczby Gości.

Nie – szlafroki jako bielizna osobista nie są dostępne. Należy zabrać własne.

Tak. Każdy apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztućce, garnki, szkło itp. Aneks kuchenny pozwala na przygotowanie posiłków. Wszędzie na wyposażeniu są zmywarki oraz pralki. W niektórych apartamentach są kuchenki mikrofalowe, nie ma piekarników.

Nie. Nie oferujemy codziennego sprzątania ani wymiany pościeli i ręczników podczas Twojego pobytu.

Oczywiście możemy wszytko zorganizować, jeżeli masz takie życzenie za dodatkową opłatą.

Standardowo minimum rezerwacji wynosi 3 doby.  Okres ten może jednak być inny w zależności od obłożenia i sezonu.

Nie. Palenie papierosów w wszystkich naszych apartamentach jest zabronione.

Można natomiast palić na tarasie w miejscu, aby dym papierosowy nikomu nie przeszkadzał.

Tak. Akceptujemy pobyt z pupilami domowymi. Prosimy jednak pamiętać, aby pies, kot nie pozostawał sam w apartamencie na długi czas.

W przypadku dużych psów możemy poprosić Cię o kaucję.

Tak. Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji.

Tak. Jednak nr NIP musi być podany w momencie składania rezerwacji. Po uiszczeniu płatności nie ma możliwości wystawienia faktury VAT w późniejszym terminie. Zostanie wystawiony paragon.

Jeżeli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas lub zadzwoń +48 539 99 49 59

 

 

Baltico Apartament to:

Obsługa

Jesteśmy dostępni 24h

Zameldowanie

Indywidualne zameldowanie

Anulacja

Bezpłatne odwołanie rezerwacji*

Dzieci

Obiekt przyjazny dzieciom

Zwierzęta

Zapraszamy także z pupilami

Palenie tytoniu

Obiekt dla niepalących