Czy płatność za moją rezerwację jest bezpieczna?
Tak. Twoja płatność jest bezpiecznie szyfrowana i obsługuje ją ING Bank Śląski.
Kiedy muszę zapłacić za swoją rezerwację?
Wpłata 30% wartości Twojej rezerwacji wymagana jest w momencie składania rezerwacji. Płatność on-line.
Pozostałe 70% wartości za rezerwacji musisz wpłacić na minimum 14 dni przed Twoim przyjazdem. Płatność on-line.
Jest możliwość płatności również gotówką w dniu zameldowania. Prosimy wówczas o wcześniejszą informację jaką formę płatności preferujesz*.
*Dla rezerwacji złożonych przez pośredników (booking.com, airbnb.com itp) mogą obowiązywać inne zasady.
Czy mogę bezpłatnie odwołać swoją rezerwację?
Tak. Jeżeli dokonasz anulacji swojej rezerwacji na minimum 30 dni przed datą zameldowania całość przedpłaty zostanie Ci zwrócone (oferta FREE).
Jeżeli dokonasz rezerwacji w ofercie bezzwrotnej (w niższej cenie) lub do Twojego przyjazdu jest mniej nić 30 dni w przypadku anulacji wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
Zawsze sprawdź warunki anulacji dla swojej rezerwacji. *
*Dla rezerwacji złożonych przez pośredników (booking.com, airbnb.com itp) mogą obowiązywać inne zasady.
W jaki sposób odbiorę klucze do apartamentu?
Wszyscy nasi Goście mają zapewnione indywidualne zameldowanie. Klucze przekaże Ci nasz pracownik, który będzie czekał na miejscu.
Prosimy o telefon lub sms do nas, pod numer 539 99 49 59 na około 30 minut przed przyjazdem na miejsce.
O której zaczyna się doba hotelowa?
Standardowa doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu Twojego przyjazdu a kończy o godzinie 11.00 w dniu Twojego wyjazdu.
W przypadku zameldowania lub wymeldowania w innych godzinach ustalamy to indywidualnie. Jeżeli pozwala na to dostępność zawsze umożliwiamy wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie.
Czy są jakieś opłaty dodatkowe?
Nie. Koszt Twojej rezerwacji jest kosztem ostatecznym. Wliczone są już wszystkie podatki i opłaty dodatkowe.
Czy jest ktoś dostępny na miejscu w razie problemów?
Tak. Na miejscu jest nasz przedstawiciel, który w razie problemów jest dostępny 24 godziny na dobę.
Czy mogę bezpłatnie korzystać z basenu i saun?
Tak. W koszcie rezerwacji jest już wliczone korzystanie z basenów i saun. Dostępne są również ręczniki basenowe. Nie ma natomiast szlafroków.
Czy wliczone są w cenę jakieś posiłki?
Nie. Apartament wynajmujesz bez wyżywienia. W każdym apartamencie jest wyposażony aneks kuchenny. Masz możliwość przygotowania posiłków samodzielnie.
Możesz również skorzystać z restauracji znajdującej się w budynku i zjeść zarówno śniadanie jak i inne posiłki. Nie jest wymagana wcześniejsza rezerwacja.
Czy apartamenty mają widok na morze?
Tak. Wszystkie nasze apartamenty mają piękny widok na morze i plażę. Położone są w pierwszej linii brzegowej tuż przy plaży.
Czy jest dostępny parking?
Tak. Wszyscy nasi Goście mają zapewnione bezpłatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym.
Czy w apartamencie są dostępne ręczniki, pościel, szlafroki?
Tak – pościel oraz ręczniki zawsze są przygotowane dla zadeklarowanej liczby Gości.
Nie – szlafroki jako bielizna osobista nie są dostępne. Należy zabrać własne.
Czy apartament jest wyposażony w sprzęt gospodarstwa domowego?
Tak. Każdy apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztućce, garnki, szkło itp. Aneks kuchenny pozwala na przygotowanie posiłków. Wszędzie na wyposażeniu są zmywarki oraz pralki. W niektórych apartamentach są kuchenki mikrofalowe, nie ma piekarników.
Czy jest serwis apartamentu podczas pobytu?
Nie. Nie oferujemy codziennego sprzątania ani wymiany pościeli i ręczników podczas Twojego pobytu.
Oczywiście możemy wszytko zorganizować, jeżeli masz takie życzenie za dodatkową opłatą.
Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?
Standardowo minimum rezerwacji wynosi 3 doby. Okres ten może jednak być inny w zależności od obłożenia i sezonu.
Czy można palić w apartamencie?
Nie. Palenie papierosów w wszystkich naszych apartamentach jest zabronione.
Można natomiast palić na tarasie w miejscu, aby dym papierosowy nikomu nie przeszkadzał.
Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?
Tak. Akceptujemy pobyt z pupilami domowymi. Prosimy jednak pamiętać, aby pies, kot nie pozostawał sam w apartamencie na długi czas.
W przypadku dużych psów możemy poprosić Cię o kaucję.
Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?
Tak. Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji.
Czy otrzymam fakturę VAT za pobyt?
Tak. Jednak nr NIP musi być podany w momencie składania rezerwacji. Po uiszczeniu płatności nie ma możliwości wystawienia faktury VAT w późniejszym terminie. Zostanie wystawiony paragon.
Jak się z nami skontaktować?
Jeżeli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas lub zadzwoń +48 539 99 49 59