Loading...
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

 
 
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

Czy płatność za moją rezerwację jest bezpieczna?

Tak. Twoja płatność jest szyfrowana i obsługuje ją Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService. Mmiędzynarodowa Grupa EVO Payments i PKO Bank Polski –  największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowej.

Nie otrzymujemy numeru Twojej karty płatniczej.

Kiedy muszę zapłacić za swoją rezerwację?

Wpłata 30% wartości Twojej rezerwacji wymagana jest w momencie składania rezerwacji. Płatność on-line.

Pozostałe 70% wartości za rezerwacji musisz wpłacić na minimum 7 dni przed Twoim przyjazdem. Płatność on-line.

Jest możliwość płatności również przelewem lub gotówką w dniu zameldowania. Prosimy wówczas o wcześniejszą informację jaką formę płatności preferujesz*.

*Powyższe nie dotyczy rezerwacji złożonych przez pośredników jak booking.com, airbnb.com itp.

Czy mogę bezpłatnie odwołać swoją rezerwację?

Tak, jeżeli dokonasz anulacji swojej rezerwacji na minimum 30 dni przed datą zameldowania całość przedpłaty zostanie Ci zwrócone. Jeżeli dokonasz rezerwacji bezzwrotnej (w niższej cenie) lub do Twojego przyjazdu jest mniej nić 30 dni w przypadku anulacji wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Zawsze sprawdź warunki anulacji dla swojej rezerwacji.*
*Powyższe nie dotyczy rezerwacji złożonych przez pośredników jak booking.com, airbnb.com itp.

W jaki sposób odbiorę klucze do apartamentu?

Wszyscy nasi Goście mają zapewnione indywidualne zameldowanie. Klucze przekaże Ci nasz pracownik, który będzie czekał na miejscu.

Prosimy o telefon do nas, pod numer 539 99 49 59 na około 30 minut przed przyjazdem na miejsce.

O której zaczyna się doba hotelowa?

Standardowa doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00. a kończy o godzinie 11.00. W przypadku możliwości zameldowania lub wymeldowania w innych godzinach ustalamy to indywidualnie. Jeżeli pozwala na to dostępność zawsze umożliwiamy wcześniejsze zameldowanie.

Czy są jakieś opłaty dodatkowe?

Nie. Koszt Twojej rezerwacji jest kosztem ostatecznym. Wliczone są już wszystkie podatki i opłaty dodatkowe.

Czy jest ktoś dostępny na miejscu w razie problemów?

Tak. Na miejscu jest nasz przedstawiciel, który w razie problemów jest dostępny 24 godziny na dobę.

Czy mogę bezpłatnie korzystać z basenu i saun?

Tak. W koszcie rezerwacji jest już wliczone korzystanie z basenów i saun. Dostępne są również ręczniki basenowe. Nie ma natomiast szlafroków.

Czy wliczone są w cenę jakieś posiłki?

Nie. Apartament wynajmujesz bez wyżywienia. W każdym apartamencie jest wyposażony aneks kuchenny. Masz możliwość przygotowania posiłków samodzielnie.

Możesz również skorzystać z restauracji znajdującej się w budynku i zjeść zarówno śniadanie jak i inne posiłki. Nie jest wymagana wcześniejsza rezerwacja.

Czy apartamenty mają widok na morze?

Tak. Wszystkie nasze apartamenty mają piękny widok na morze i plażę. Położone są w pierwszej linii brzegowej, przy plaży.

Czy jest dostępny parking?

Tak. Wszyscy nasi Goście mają zapewnione bezpłatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym.

Czy w apartamencie są dostępne ręczniki, pościel, szlafroki?

Tak – pościel oraz ręczniki zawsze są przygotowane dla zadeklarowanej liczby Gości.

Nie – szlafroki jako bielizna osobista nie są dostępne. Należy zabrać własne.

Czy apartament jest wyposażony w sprzęt gospodarstwa domowego?

Tak. Każdy apartament jest w pełni wyposażone w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki, szkło itp. Aneks kuchenny pozwala na przygotowanie posiłków. Wszędzie na wyposażeniu są zmywarki oraz pralki. W niektórych apartamentach są kuchenki mikrofalowe, nie ma piekarników.

Czy jest serwis apartamentu podczas pobytu?

Nie. Nie oferujemy codziennego sprzątania ani wymiany pościeli i ręczników podczas Twojego pobytu.

Oczywiście możemy wszytko zorganizować jeżeli masz takie życzenie za dodatkową opłatą.

Jedynie przy dłuższych pobytach zapewniamy pościel i ręczniki na zmianę – bezpłatnie.

Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?

Standardowo minimum rezerwacji wynosi 3 doby.  Okres ten może jednak być inny w zależności od obłożenia i sezonu.

Czy można palić w apartamencie?

Nie. Palenie papierosów w wszystkich naszych apartamentach jest zabronione.

Można natomiast palić na tarasie w miejscu, aby dym papierosowy nikomu nie przeszkadzał.

Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?

Tak. Akceptujemy pobyt z pupilami domowymi. Prosimy jednak pamiętać aby pies, kot nie pozostawał sam w apartamencie. W przypadku dużych psów możemy poprosić Cię o kaucję.

Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?

Tak. Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji.

Czy otrzymam fakturę za pobyt?

Tak. Jednak nr NIP musi być podany w momencie składania rezerwacji. Po uiszczeniu płatności nie ma możliwości wystawienia faktury VAT w późniejszym terminie. Zostanie wystawiony paragon.

Jeżeli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas.

Baltico Apartament to:

Obsługa

Jesteśmy dostępni 24h

Zameldowanie

Indywidualne zameldowanie

Anulacja

Bezpłatne odwołanie rezerwacji*

Dzieci

Obiekt przyjazny dzieciom

Zwierzęta

Zapraszamy także z pupilami

Palenie tytoniu

Obiekt dla niepalących