Loading...
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

 
 
 
Rezerwuj na naszej stronie
Gwarancja najniższej ceny
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Pełne bezpieczeństwo transakcji

Nasze zasady bezpieczeństwa i higieny

Drodzy Goście,

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy wymagane zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

Jednocześnie apelujemy do Państwa o przestrzeganie zaleceń, które są nałożone na nas wszystkich.

RECEPCJA

Zameldowanie odbywa się z pominięciem recepcji. Wprowadziliśmy karty meldunkowe online. Każdy z naszych Gości dostaje poprzez e-mali link do wypełnienia Karty Gościa. Wypełnianą Kartę Gościa są Państwo zobowiązani odesłać do nas nie później niż 24 godziny przed dniem zameldowania.

Brak odesłania wypełnionej Karty Gościa skutkuje brakiem możliwości realizacji Państwa rezerwacji.

Nasz pracownik przekaże Państwu klucze w trybie indywidualnym.

Jesteśmy również dostępni dla Państwa pod 24 godzinnym numerem telefonu 539 99 49 59.

Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w apartamencie osób niezameldowanych.

Do otwarcia wejść do apartamentowca otrzymają Państwo bezdotykowe chipy aby nie musieli Państwo używać domofonu.

PRZYGOTOWANIE APARTAMENTU

W trakcie przygotowywania apartamentów dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości. Do prania pościeli, ręczników oraz wszystkich tekstyliów używamy specjalnego proszku medycznego – Clovin II Septon to unikalny proszek należący do linii wyjątkowych środków dezynfekujących. Jedyny w Polsce proszek przeznaczony do pełnej dezynfekcji tkanin. W każdym apartamencie jest dostępny płyn do dezynfekcji rąk.

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

W miejscach ogólnodostępnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym – przy windach, przy recepcji. Na basenie obowiązuje limit gości, max. 20 osób w turach 1 godzinnych (wymagana rezerwacja).

Sauna parowa pozostaje zamknięta.

OBOWIĄZKI GOŚCI 

Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w apartamencie osób niezameldowanych. Przyjmowanie jakikolwiek Państwa gości w apartamencie nie jest dozwolone.

Przed wejściem do windy prosimy dezynfekować ręce.

Prosimy o regularne wietrzenie apartamentu.

W każdym apartamencie przygotowaliśmy dla Gości niezbędny informator jak wypoczywać bezpiecznie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zatajenie przez Gościa istotnych informacji dotyczących stanu zdrowia pod kątem COVID-19 i przebywania na kwarantannie.

Wyłączamy odpowiedzialność firmy Baltico s.c. za następstwa zdrowotne i za ewentualne zakażenie się Gościa COVID-19.

Wierzymy, że wprowadzone przez nas procedury a także odpowiedzialne zachowanie wszystkich naszych Gości sprawi, że mimo obecnej sytuacji będą mogli Państwo wypocząć i cieszyć się pobytem u nas.

Baltico Apartament to:

Obsługa

Jesteśmy dostępni 24h

Zameldowanie

Indywidualne zameldowanie

Anulacja

Bezpłatne odwołanie rezerwacji*

Dzieci

Obiekt przyjazny dzieciom

Zwierzęta

Zapraszamy także z pupilami

Palenie tytoniu

Obiekt dla niepalących